Madagaskar
Ty tam jsou časy, když digitálně trojrozměrné animované filmy byly zároveň zárukou i vysoce kvalitní podívané. Producenti, vědouc si astronomických investic do nových technologií a mnohaleté náročné práce týmu animátorů, pečlivě vybírali silné scénáře a každá scéna příběhu byla několikrát probírána, aby náhodou nepůsobila ve finální podobě prázdně nebo nudně. Avšak s přibývajícím množstvím digitálně animovaných filmů a hlavně zrychlováním a zlevňováním celého výrobního procesu musím konstatovat, že i do této části animované tvorby dorazil určitý druh stagnace. Náměty jsou sice stále silné, ale forma zpracování je už postavená jen na několika silných momentech vyztužených dějovou vatou do požadované stopáže celovečerního filmu. Toto z digitálních animáků poprvé postihlo loni na podzim Příběh žraloka a v červnu částečně i dnes popisovaný Madagaskar.
Madagaskar trpí již primárním problémem, který patrně vznikl při rozepisování námětu do první filmové povídky. Vedlejší epizodní postavy Tučňáků, kteří mají prvoplánově příběh jen oživovat, totiž na celé čáře převálcovaly čtyři hlavní postavy, které se nepodařilo scénáristům tak dobře rozpracovat, aby se v ději po příjezdu na Madagaskar nějak zásadněji a pro diváka zajímavěji vyvíjely. Ten se v podstatě dívá na příběh Alexe, Martyho, Melmana a Glorie jenom proto, aby zabil čas, než zase bude další krátký výstup úžasných akčních tučňáků.
Komentáře
Přehled komentářů
nic si nepouštějte
JINÝ KRÁL JILIMÁN
(TEREZA NOVOTNÁ, 26. 12. 2011 18:09)MĚ BY SE LÍBYLO KDYBY MĚL NA OBLIČEJI PAVOUKA KTERÝ BY HO KOUSL A HNED BY SE PROMĚNIL SÁM V PAVOUKA V KORUNĚ.
nuda!!
(Verunkatyll, 23. 1. 2015 18:35)